איציק לוי - מומחה סגנונות תקשורת, בדיוק וסדר ארגוני עסקי. לקחת את העסק לרמה הבאה.

סדר ארגוני

 

הגיע הזמן לעשות סדר בחברה שלך ולעלות לרמה הבאה!

מהו הצורך שלך?

> סדר ארגוני – תשתית, יעדים, תהליכי עבודה

> שדרוג תפקוד המנהלים 

> גיוס ורענון כוח אדם

> שדרוג מחלקת המכירות והשירות

> שיווק עם תוצאות ברורות

> טכנולוגיה במקום אנשים  

מבנה התהליך

שלב 1 – אבחון 
פגישות למידה וניתוח המצב הקיים, הגדרת המצב הרצוי, מטרות ויעדים כתוכנית לפעולה

שלב 2 – יישום 
חניכה וליווי אישי, צוותי, מחלקתי ליישום תוכנית הפעולה

שלב 3 – הטמעה בקרה ושיפור 
מעקב ביצועים על פי KPIs התאמות ושיפורים בהתאם לצורך

 

מה מיוחד?

1. תהליך שמותאם לסגנון הניהול והתקשורת של אנשי המפתח 

2. תהליך שינוי שמרגישים מהר  

3. ניסיון עשיר בניתוח כ״א – יכולות, כישורים, מוטיבציה ופוטנציאל 

4. עבודה אישית אחד על אחד בשילוב עבודה סדנאית מול צוותים 

קהל יעד

חברות עסקיות של עד 30 עובדים מחזור של עד 15 מיליון בשנה

משך התהליך

30 עד 90 יום

עלות

פגישת אבחון ראשוני - ללא עלות עלות חודש ליווי - 10-20 אש״ח (תלוי בהיקף האתגר)

ורד חורי
ורד חורי מנכ״ל ובעלים סוכנות הדיגיטל - ewise
קרא עוד
פניתי אליך מתוך אמונה שכל עצמאי צריך יועץ /מאמן להתייעצות והכוונה. במקום קיבלתי שותף. שמת את כל הלב והנשמה שלך אצלי כלקוחה. בזמינות גבוהה, חדות שלא הכרתי אצל יועצים אחרים ולב רחב, אתה אלוף במיקוד, בהעברת תוכן (עד היום מדברים באיוויז על ההרצאה שהעברת לנו..) והכי חשוב - עזרת לי להרגיש שיש איתי מישהו שרוצה בהצלחתי ובהצלחת העסק שלי (שותף, אמרתי?).
גיל לייבל
גיל לייבלמנכ״ל קוסמו איטליה
קרא עוד
״אני הרגשתי שאתה מגיע פעם ברבעון לאיטליה, שואל את השאלות הנכונות, מקבל אינפורמציה מקיפה מכמה כיוונים והתוצאה הייתה דיוק תהליכים ומיקום של אנשים "על המגרש". כל זה בצורה שכאילו הוצאת את המילים מהפה של אותם אנשים רלוונטיים ולכן הם היו מחוייבים לשינוי - זה היה בשיתוף פעולה שלהם ועשה להם שכל.

אני חושב שבתהליך קיבלנו את המיטב מהרבה עובדים על ידי הדיוק שלהם וכן קיבלנו אווירה טובה יותר (כי אנשים נמצאים במיקום הנכון להם) והכי חשוב זה עזר לנו לבנות יציבות בעסק שהיא המפתח להכל כי רק ככה ידע נשמר בתוך הארגון.״
רפי עגיב
רפי עגיבבעלים ומנכ״ל - סוכנות מרצים וטאלנטים
קרא עוד
"איך לא עשיתי את זה קודם?! איציק לימד אותי לנהל את זמני, להאציל סמכויות ולבנות תהליך עבודה מסודר מול הצוותים. הקמנו מרכז רווח חדש והיום 95% מהלקוחות עוברים דרך צוות הבוקינג, ואני פנוי לפיתוח עסקי ויצירה. המחזור כמעט הוכפל, והעסק פועל ביעילות ללא תלות יומיומית בי."
הקודם
הבא
התקשורת בארגון

התהליך מתחיל כאן:

שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן