איציק לוי בינה בין אישית

לתת - שירות פנים וחוץ ארגוני

הגברת שביעות רצון הלקוח שלי

כלים במתן שירות איכותי 

ללקוחות פנימיים וחיצוניים.

מה מיוחד?

> נתחיל בלמידת תהליכי השירות המתקיימים אצלכם, מה עובד ומה פחות ונדייק את התוכן בהתאמה אליכם.

> התוכן מבוסס על מודל מכון גאלופ, שנבדק על פני מיליוני מקבלי שירות.

> העברת התוכן תתבצע בהתאמה לארבעת סגנונות התקשורת של כל נותני השירות.

> התייחסות מיוחדת גם למתן שירות פנים ארגוני.

מה נלמד?

> עקרון השירות – מהי הגישה שעומדת מאחורי מתן שירות איכותי ועקבי.

> מהם 4 ערכי השירות עפ״י גאלופ – ניתוח והתאמה למציאות העסקית לחזון ולערכים הארגוניים שלכם.

> איך מזהים צורך אמיתי של הלקוח ונותנים לו מענה מקסימאלי שאפשר ואופטימאלי כשלא. 

> מהם 4 סגנונות התקשורת שלך ושל הלקוח שלך ואיך נותנים מענה בהתאם לשונות התקשורתית הבינאישית.

> כיצד לבצע ״סגירת עסקה שירותית״ לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

עם מה נצא?

  1. תודעת השירות של המנהלים והעובדים תתרחב ותתפתח, ברמה האישית והארגונית.
  2. המושג ״שירות״ יתורגם למציאות היומיומית שלכם, בהתאם למוצרים ולשירותים שאתם מספקים ללקוחותיכם.
  3. כל המשתתפים יצאו עם מיומנות תקשורתית גבוהה יותר בממשק עם הלקוח. 
  4. השפעה ישירה גם על איכות השירות הפנים ארגוני באופן אורגני.

קהלי יעד

מנהלים | צוותי שירות ומכירות
נותני שירות פנים ארגוני
תפעול | לוגיסטיקה | אדמיניסטרציה

לבחירתכם

הרצאה 60 עד 90 דק׳
סדנה מקוצרת - עד שעתיים
סדנה חצי יום - עד 4 שעות
תהליך בהתאמה מדוייקת אליכם

עזרים

חדר הדרכה
לוח מחיק / פליפצ׳ראט
מקרן ומסך + הגברה

ביקורות איציק לוי
אילנית דוידוביץ
אילנית דוידוביץהחברה לפיתוח תיירות בהרצליה
קרא עוד
הסדנא הועברה ע"י איציק בצורה מרתקת ונעימה, תוך זיהוי סגנון התקשורת האישי של כל אחד מהמשתתפים והבנת המשמעויות התקשורתיות מול כל לקוח. התוצאות לסדנא הורגשו כבר בזמן הקצר ע"י שיפור יכולות הביטוי של העובדים, ניהול מו"מ באופן שמונע חיכוכים ושיפור השירות מול לקוחות החברה.
ריקי אפנזר
ריקי אפנזרמנהלת הדרכה בנק יהב
קרא עוד
תודה רבה לך על הדרכה מצויינת. צוות המנהלים/חונכים שלנו יצא נשכר ללא ספק! המחמאות לא מפסיקות להגיע. נתראה שוב בהמשך.
הקודם
הבא

התקשורת מתחילה כאן:

שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן