׳לתת׳ - שירות פנים וחוץ ארגוני
הגברת שביעות רצון הלקוחות שלי
לתת את הנשמה ואת הלב
מה מיוחד?
> נתחיל בלמידת תהליכי השירות המתקיימים אצלכם, מה עובד ומה פחות ונדייק את התוכן בהתאמה אליכם.
> התוכן מבוסס על מודל מכון גאלופ, שנבדק על פני מיליוני מקבלי שירות.
> העברת התוכן תתבצע בהתאמה לארבעת סגנונות התקשורת של כל נותני השירות.
> התייחסות מיוחדת גם למתן שירות פנים ארגוני.
מה נלמד?
> עקרון השירות – מהי הגישה שעומדת מאחורי מתן שירות איכותי ועקבי.
> מהם 4 ערכי השירות עפ״י גאלופ – ניתוח והתאמה למציאות העסקית לחזון ולערכים הארגוניים שלכם.
> איך מזהים צורך אמיתי של הלקוח ונותנים לו מענה מקסימאלי שאפשר ואופטימאלי כשלא.
> מהם 4 סגנונות התקשורת שלך ושל הלקוח שלך ואיך נותנים מענה בהתאם לשונות התקשורתית הבינאישית.
> כיצד לבצע ״סגירת עסקה שירותית״ לשביעות רצון מלאה של הלקוח.
עם מה נצא?
- תודעת השירות של המנהלים והעובדים תתרחב ותתפתח, ברמה האישית והארגונית.
- המושג ״שירות״ יתורגם למציאות היומיומית שלכם, בהתאם למוצרים ולשירותים שאתם מספקים ללקוחותיכם.
- כל המשתתפים יצאו עם מיומנות תקשורתית גבוהה יותר בממשק עם הלקוח.
- השפעה ישירה גם על איכות השירות הפנים ארגוני באופן אורגני.
קהלי יעד
מנהלים | צוותי שירות ומכירות
נותני שירות פנים ארגוני
תפעול | לוגיסטיקה | אדמיניסטרציה
לבחירתכם
הרצאה 60 עד 90 דק׳
סדנה מקוצרת - עד שעתיים
סדנה חצי יום - עד 4 שעות
תהליך בהתאמה מדוייקת אליכם
עזרים
חדר הדרכה
לוח מחיק / פליפצ׳ראט
מקרן ומסך + הגברה
התקשורת מתחילה כאן:
- 050-8855343 - איציק
- 077-7140000 - ניהול מרצים רפי עגיב
- Office@itziklevi.co.il
- הלולב 4 צור משה ת.ד. 795 42810