איציק לוי בינה בין אישית

סגנונות התקשורת במכירות

יוצרים תוצאות חדשות!

״כשהתקשורת מנגנת התוצאות מופיעות״ – בטח בעולם המכירות!

מה המצב אצלכם?!

 > התוצאות יכולות (חייבות!) להיות גבוהות יותר?

> מתקשים לסגור עסקאות?

> רוצים לשפר את איכות התקשורת עם הלקוחות? הם אינם חוזרים כפי שהייתם מצפים?

> מזהים קושי בהנעת הצוות, אולי בחלקו?

> מתייחסים ל-לידים קצת כמובנים מאליהם?

> רוצים להעשיר את הצוות במפגש מעצים, קליל עם ערך מוסף?

 

מה נלמד?

> איך לחזק את מנוע המוטיבציה הפנימי כאיש.ת מכירות.

> מהו סוד העמידות מפני ה- ״לא״ ואיך להמשיך ליצור את ״קו ההצלחה״ האישי והצוותי.

> לעבוד מתוך החוזקות של סגנון התקשורת שלי, ולתקשר בהתאמה לסגנון של הלקוח שלי.

> איך לבנות יכולת איפוק + סקרנות אמיתית לצורך של הלקוח ולצמצם משמעותית את ה״טיפול בהתנגדויות״.

> אומנות ״סגירת עסקה לוגיסטית״ לשיפור יחסי ההמרה.

עם מה נצא?

 > חיבור רגשי ומנטאלי למוצר ו/או השירות, הגברת engagement לחברה.

> סט כללי ״עשה ואל תעשה״ בתקשורת עם הלקוחות ב 4 הסגנונות.

> תסריטי מכירה מדוייקים יותר.

> יכולת גבוהה בבניית אמון עם הלקוחות ויצירת שביעות רצון להמשך עסקאות בעתיד.

> גיבוש ולכידות בתוך הצוות ושיפור החיבור בין דרג הניהול לצוות המכירות.

> ארגז כלים רענן, גישה מעודכנת ואנרגיות חדשות להשיג תוצאות חדשות.

קהלי יעד

מנהלי מכירות | צוותי מכירות
פרונטאלי | שטח | קמעונאות | מוקדים

לבחירתכם

מופע-סדנה - 60 עד 90 דקות
סדנה קצרה - עד שעתיים
סדנה חצי יום - עד 4 שעות
תהליך - בהתאמה מדוייקת אליכם

עזרים

חדר הדרכה
לוח מחיק / פליפצ׳ראט
מקרן ומסך + הגברה

ביקורות איציק לוי
שלי שריג
שלי שריג מנהלת הדרכה מל״מ תים
קרא עוד
״איציק - היה מצוין, החברה׳ מדברים את השפה במסדרונות... היתה גם הרצאה מעניינת וגם ירידה לשטח ופרקטיקה ועל הדרך היה מצחיק ממש! מבחינתי צריך לעשות סדנא לכל מנהלי המכירות בכל התחומים ולקחת את זה עוד צעד אחד קדימה.״
שלי שריג
שלי שריג מנהלת הדרכה מל״מ תים
קרא עוד
״איציק - היה מצוין, החברה׳ מדברים את השפה במסדרונות... היתה גם הרצאה מעניינת וגם ירידה לשטח ופרקטיקה ועל הדרך היה מצחיק ממש! מבחינתי צריך לעשות סדנא לכל מנהלי המכירות בכל התחומים ולקחת את זה עוד צעד אחד קדימה.״
נטלי לומברוסו
נטלי לומברוסומנהלת רשת fix דלתא גליל
קרא עוד
״הי איציק - היה מקסים ומעניין, מדוייק ומהנה ! תודה שבאת אלינו.״
משה שלזינגר
משה שלזינגרמנהל גיוס לקוחות, מכבי שירותי בריאות
קרא עוד
״איציק יקר. היה מדהים, אנשי השטח נתנו פידבק שממש נהנו, למדו ומבקשים עוד! מודה לך מאוד, בידידות - משה.״
משה שלזינגר
משה שלזינגרמנהל גיוס לקוחות, מכבי שירותי בריאות
קרא עוד
״איציק יקר. היה מדהים, התגובות מהשטח הן שממש נהנו, למדו ומבקשים עוד! מודה לך מאוד, בידידות - משה.״
הקודם
הבא

שנמלא את השורות?

שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן